VOORAL NIETS VAN DE GESCHIEDENIS LEREN

Ik vind het wel grappig dat er op mijn blog gewaarschuwd wordt voor gevoelige inhoud. Op Facebook moet ik ontzettend uitkijken welke woorden ik gebruik. Ik hoop nog steeds op een alternatief voor Facebook voor hoogbegaafde, volwassen mensen zoals ik. 


Ik erger me te pletter aan mensen die alles uit Amerika overnemen. Van die figuren die de hele dag voor een abortuskliniek staan omdat ze pro-life zijn. Pro-life.

Sodemieter toch op. Waar bemoei je je mee? Je kent die vrouwen niet. Ik word daar zo agressief van. Dat na-apen van alles dat die achterlijke Amerikanen doen. 

Ik hoop dat, laat ik het netjes zeggen, ze door de politie verwijderd worden. Nee, we wonen niet in Amerika. 

De Nieuwe Achterlijkheid. Monster aan op een schip  en ga Amerika ontdekken, stelletje domme idioten. Hoe durf je. Zal ik jouw huis eens binnenkomen en verbieden wat mij niet bevalt. Waar haal je de gore moed vandaan? Omdat het nog te vroeg is voor het Zwarte Piet protest en jullie wat te doen moeten hebben.

Even wat mannetjes van Glennis Grace inhuren.

Uit de Linda

In gesprek met de demonstranten vroeg Halsema waarom ze tegen abortus zijn: “Jullie zijn pro life. Maar waarom staat u hier? U wacht hier vrouwen op die in alle privacy een ingreep moeten doen.” Een demonstrant reageerde dat ze veel dankbaarheid ziet. En dat ze het niet eens is met het beeld dat de media van hen schetst.-






Wat heb ik toch een godsgruwelijke hekel aan dat stelletje gereformeerden dat meent in direct contact met God te staan. Hoogmoed is een van de zeven hoofdzonden. 

Verdiep je verdomme eens in de geschiedenis wat er vroeger gebeurde met vrouwen die ongewenst zwanger werden. We hebben die breinaalden en achterkamertjes achter ons gelaten. 

Dacht je dat die vrouwen voor de lol abortus laten plegen. Er is hard gevochten voor dat recht.





Ga je nuttig maken en zorg voor verwaarloosde kinderen die al geboren

Soms denk ik dat ik in de film Groundhog Day zit. Steeds dezelfde domme, achterlijke idioten zonder enige herseninhoud die langs komen. En nooit iets leren.







Reacties

Populaire posts